Thursday, November 29, 2012

FINAL EXAM

Assalamualaikum semua :)

Hari ni rajin pulak nak mengupdate kan blog ni .
Baru je lepas study subjek PEMBANGUNAN DIRI .
Baru habis satu bab . Ada lagi 3 bab yang perlu dibaca . Takpe slow2  baca lame2 habis la .

Kali ni aku study untuk final exam sem 1 lebih awal . Nak tau sebab apa ??
Sebab-sebabnya ialah :-
1. Taknak study last minute
2. Taknak nanti ada topik yang tak sempat nak baca @ kuasai .
3. Sekarang ni bukan sekolah lagi nak main2.
4. Nak tebus kesilapan aku time Mid Exam ari tu ,
5. Nak buktikan yg aku BOLEH !!
6. Study awal lagi baik dari study last minute . ( yela kot )

Sebab-sebab tu lah aku nak study dari sekarang .
Jadikan Kesilapan kita yang Dahulu Sebagai Semangat untuk Kita BerUSAHA pada masa kini dan hadapan
Aku taknak sia2kan dah peluang yang ada .
Walaupun lagi sebulan nak exam . Tak salah pun kan nak study awal .
Takde la nanti kelam kabut aku nak faham tu , nak faham ni . Lagi pening dibuatnya .

FINAL EXAM SEMESTER 1 bermula pada 3 JANUARI 2013.
03/01/13- PENGANTAR PSIKOLOGI
04/01/13- PEMBANGUNAN DIRI
09/01/13-IT FOR SCIENCE SOCIAL
15/01/13-KETRAMPILAN BERBAHASA DAN KOMUNIKASI
16/01/13-SISTEM DAN TEORI PSIKOLOGI
17/01/13-PERSONALITI

Harapan taknak terlalu tinggi dan taknak terlalu rendah .
kalau paling rendah 3.0-3.5
Kalau paling tinggi pun 3.6-4.0

Amin !!
Jom sambung study sambil berassignment .


Lots of Love .
ZAHIYA


No comments: