Wednesday, August 1, 2012

BAKAL IMAMKU

Seperti yang semua tahu ALLAH sudah menetapkan jodoh buat kita sejak berusia 4 bulan semasa kita dalm perut ibu lagi . Kita sebagai umatNYA haruslah berusaha dlm mencari jodoh yang sesuai buat kita .
itu sedikit intro zahiya bagi .. :) 
okay sekarang zahiya nak berkongsi sedikit tntng hati dan perasaan zahiya :D

Setiap orang mestilah mengimpikan seseorng yang boleh menjadi teman hidup semati kita .
zahiya pun mcm tu jgk . Tipu la kalau xde yang nak . 
sebab ALLAH bg kita hati dan perasaan ...
Kita boleh mencari jodoh buat kita tetapi belum tentu jodoh yang kita cari tu adalah jodoh kita yang sebenar yang membawa kita ke syurga . 
Kita sebagai umat islam mestilah BERDOA , BERTAWAKAL , dan BERSERAH kepada ALLAH . 
Sbb Dia ada perancangan yang lebih baik untuk kita . 

BUAT BAKAL IMAMKU . 

Saya akan cuba untuk menjadi seorang isteri yang taat kepada suaminya . 
Saya akan berusaha untuk membahagiakan awak .
Saya akan sentiasa ada di samping awak bila awak susah dan senang . 
Saya sudi memberi bahu saya untuk awak lepaskan keluhan awak .
Segalanya saya akan buat untuk awak .
Impian saya hanya satu untuk menjadi makmum awak . 
Semoga hubungan kita akan diberkati ALLAH . 
Amin !!

 

BERCINTA SAMPAI KE SYURGA  :')
semoga ALLAH memberkati kita . 




1 comment:

NURUL NAJWA said...

Love till jannah! so sweet. :)